Enduro, Zawody

MP/PP Enduro w Romanówce

31 Lip , 2018  

Serdecznie zapraszamy zawodników i kibiców na VII i VIII rundę Mistrzostw Polski i Pucharu Polski w Rajdach Enduro. Już 25 i 26 sierpnia zawodnicy będą rywalizować na pięknych podlaskich terenach. Baza rajdu zlokalizowana będzie znanej miłośnikom Enduro miejscowości Romanówka 44 nieopodal Siemiatycz. W sobotę klasa Mistrzostw Polski będzie miała do przejechania 5 pętli po ok. […]

, , ,

Cross Country, Enduro, Zawody

KALENDARZ ZAWODÓW 2018

8 Mar , 2018  

Czas planować starty w nadchodzącym sezonie 2018!!! Jak co roku postaramy się zebrać w całość kalendarz obejmujący zawody Hardenduro, Enduro i Cross Country, które rozgrywane będą u nas w kraju. W zestawieniu są zawody z cyklu Mistrzostw Polski, Pucharu Polski jak oraz godne polecenia zawody dla zawodników z licencją i amatorów. Przypominamy, że nawet w […]

, , , ,

Zawodnicy

Powrót Króla!

11 Gru , 2017   Video

Łapcie wywiad z Tadkiem Błazusiakiem po po I-szej Rundzie Mistrzostw Świata Super Enduro. W wywiadzie miedzy innymi usłyszycie o powrocie do sportu motocyklowego oraz o nowej serii dla fanów Enduro! Za filmik dziękujemy NIEMUL team!

, ,

Enduro, ME Enduro

Podsumowanie Mistrzostw Europy

18 Paź , 2017   Video

Najważniejsze informacje po trzecim dniu ostatniej rundy Mistrzostw Enuropy Enduro to w skrócie: Sebastian Krywult zdobył V-ce Mistrzostwo Europy Enduro w klasyfikacji Weteran! Nasz dziewczyny dzielnie walczyły i wracają z brązowym medalem Drużynowych Mistrzostw Europy Enduro w klasie kobiet! Po dwóch dniach ścigania po trasach w Słowackiej Gelnicy, zawody zakończyły się finałowym motocrossem. Sebastian Krywult […]

, , , , ,

Enduro

Finałowa runda Mistrzostw Europy Enduro

12 Paź , 2017   Video

Finałowa runda Mistrzostw Europy Enduro odbędzie się w Słowackiej Gelnicy. Podczas trzech dni jazdy zawodnicy będą rywalizowali na pętli o długości 72 km, na której będą zlokalizowane 3 próby: Extreme Test – 2.1km, Motocross Test – 6,7km i Enduro Test – 7,1km. W niedzielę odbędzie się finałowy motocross. Zawody zapowiadają się bardzo ciekawie, próby są […]

Enduro, Video

Godzinna relacja z ISDE 2017

7 Wrz , 2017   Video

Nic dodać nic ująć, zapraszamy!

Enduro

ISDE 2017 – Dzień I

29 Sie , 2017   Video

Wyniki World Trophy – dzień 1: Francja Finlandia Australia Polskie drużyny w klasyfikacji Klubowej: 46. R3 (Robert Frydrych, Paweł Szymański, Robert Rozpędowski) 87. Havi Racin Team (Dominik Drag, Paweł Rubisz, Zbigniew Lech)

, , ,

Enduro, Zawody

Enduro Party 2

4 Sie , 2017  

Zapraszamy na zawody Enduro Party 2, które odbędą się w Bieszczadach 14 i 15 października 2017! Dwa dni ścigania w górskich terenach mogą dać w kość! Nie znamy jeszcze szczegółów ale stay tuned!

,

Cross Country, Extreme Enduro, Zawody

Charlotta Enduro Extreme 2017

12 maja , 2017  

Charlotta Enduro Extreme 2017

Ta impreza nie wymaga rekomendacji! Zapisujcie się już od poniedziałku 15.05.2017! Wyjątkowy wyścig motocyklowy hard enduro, rozgrywany w unikalnej scenerii nadbałtyckich plaż i portu miasta Ustki oraz lasów okalających słynną Dolinę Charlotty koło Słupska. Zawody będą składały się z dwóch części. Pierwszy dzień rywalizacji to prolog, który przypominać ma ten znany z “Red Bull Romaniacs”. […]

, ,

sprzęt, Stuff

Następca Power Tape?

12 maja , 2017   Video

To może być następca słynnej srebrnej taśmy! Jak wykazało szybkie śledztwo to naprawdę działa. Zamówiliśmy sztukę Flex Tape, jak doleci z za wielkiej wody podzielimy się wrażeniami:)

, , ,

Cross Country, Team

Cross Country o Puchar Wójta Gminy Ostróda

11 maja , 2017   Video

Świetną relację z I Rundy Cross Country o Puchar Wójta Gminy Ostróda zrobili chłopaki z kanału Enduro Grunwald. Zawody zostały zorganizowane przez AMK Drwęca Ostróda w miejscowości Kajkowo-Górczyn. Wielkie podziękowania dla organizatorów bo trasa i organizacja wzorowa! Zawodnicy rywalizowali w wyścigach 2 x 45 minut, z podziałem na klasy, pętla ok. 5 km w stylu […]

, ,

Enduro, MŚ Enduro

Enduro GP Hiszpania dzień I

23 Kwi , 2017   Video

Zgoła inne warunki na trasie III i IV rundy Mistrzostwa Świata Enduro niz podczas ścigania w Finlandii. Zamiast mrozu i sniegu w Hiszpanii dominuje piach i kamienie.

,